Re: Zasilacz FEEL 350watt

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 13:07:53 MET

oizo wrote:

> wpadł mi własnie w rece takowy zasilacz
> chciałem go przełozyc w mniejsza obudowe ale jak go rozebrałem to ujrzałem w
> nim taki duzy transformator przytwierdzony do gornej czesci obudowy i
> połaczony dwoma kablami z płytka PCB.

Może ten "transformator" jest niebieski? Jesli tak - to prawdopodobnie
masz wersję z pasywnym PFC, a to o czym wspominasz to właśnie PFC.

> moze mi ktos powiedziec co to jest i czy bez tego ten zasilacz bedzie
> działał????

Na 100% nie zagwarantuje bo sam nie odłączałem - ale jest spora szansa
że tak (po zmostkowaniu) - bo większość wersji Feela spotykanych w
Polsce PFC jeszcze do niedawna nie posiadała (mimo tych samych co wersje
z PFC oznaczeń literowych).
BTW - powinno pisać na tabliczce znamionowej coś w rodzaju "w/PFC" jeśli
to wersja o której myslę.

> pomozcie

Pozdrawiam