Padł pecet :(

Autor: Darek <interdarekb_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 12:24:22 MET

Witam,

Padł mi pecet. Nie odpada się. Po naciśnięciu na power mryga dioda pod
zielona, strasznie zaczyna buczeć i koniec. Na monitorze nic się nie
pokazuje. Pecet jest już dość wiekowy. Rocznik 1997. Podejrzewam że będzie
trzeba wymienić cały zasilacz na nowy. Czy takie nowe zasilacze ze sklepu
będą pasować do mojego starego peceta? Ile to może mnie kosztować?Tyle co
mogę napisać o tym moim starym zasilaczu to, to iż jest 200W.

A może to nie zasilacz tylko coś innego?

Proszę o pomoc,

Pozdrówka
Darek