Re: Komputronik

Autor: <500hp_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 09:19:05 MET

> CZy ktoś kupywał komputer na www.komputronik.pl ?? jeżeli tak to czy
> wszystko jest w porządku i czy są plomby:P.
> Bardzo proszę o opinie bo zamierzm tam kupić zestaw

daj sobie spokoj z komputronikiem
polece ci sklep www.computer.istore.pl
- gwarancja zalatwiana szybciutko
- naprawde fachowa obsluga, czlowiek pod telefonem doradzi (a zna sie, i can
tell:)) i przy okazji mozna sobie ceny ponegocjowac
- jesli jestes z warszawy - dowioza punktualnie, na ktora tylko godzine sobie
zyczysz (ja bylem w szoku, powiedzieli mi , ze czlowiek bedzie o 18, akurat mega
korki byly - punkt 18 (juz 3krotnie) dzwonek i dostawa - za jedyne 5 pln w
granicach warszawy(!!!)
imho sklep zasluguje na mega 5+
ze szczerym sercem polecam

ps. nie jestem pracownikiem ani wlascicielem sklepu, jakby cos ;) po prostu milo
jestem zaskoczony skutecznoscia, fachowoscia i jakoscia obslugi w sklepie

pozdr
500hp