Re: czarno - bialy obraz na tv

Autor: Marcin <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 05:55:08 MET

Konrad wrote:

> witam
>
> mam problem z podlaczeniem mojej karty graficznej (radek 9600xt z tv out)
> do telewizora, obraz na tv jest czarno - bialy a kiedy wlaczam film nie
> widac obrazu tylko napisy. mial ktos kiedys taki problem?
>
> z gory dziekuje za pomoc
> Konrad

Przy ogladaniu filmow ustaw telewizor jako ekran podstawowy, masz to w
opcjach wyswietlania, ja ma G-forca wiec gdzie to jest wTadku to ci
dokładnie nie powiem. Sprawa druga- czarno biały obraz - w ustawieniach
pokombinuj ze zmiana svhs na composite - jesli masz ustawoine wykrywanie
na atomatyczne to z doswiadczenioa wiem ze zwykle nie działa. Inna sprawa,
z mozesz mieć zbyt długi/nieodpowiedni kabel połaczeniowy albo cos z euro w
tv, zwykle jednak to poprostu problem ustawienia odpowiedniego sygnału
Pokombinuj troche w ustawieniach a napewno znajdziesz
pozdrawiam