Re: Komputronik

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 01:14:02 MET

ksmx wrote:
> A no na takiej, że kilka razy musiałem się fatygować
> do serwisu komputronika, ktĂłry jest prawie za Poznaniem
> bo reklamacji nie można składać w sklepach.
> Kupić możesz a reklamować już nie.

Dziwne, bo ja zamawialem kilak razy sprzet na www komputronika, z tego 2
razy korzystalem z serwisu. Nie wysylalem paczki, ale zawozilem do
odzialu i bez problemu przyjmowali (troche sie czeka z odbiorem, ale
ogolnie OK - maja troche roboty i balaganu przy tym).

--
www.amit.pl // FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106