Re: GF2mx i PROBLEM Z PLYTA

Autor: parmalat <parmalat.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 23:21:25 MET

Tomek <ftomek@op.pl> napisał(a):

> Witam mam karte graficzna GF2MX 400 , do tego kupilem plyt glowna "super"
> totem m-p2bx , na chipsecie i440 Bx , wiem ze plyta to nie cudo ale lepsze
> niz nic , no i jest problem , gdy jest grafa na PCI to jest oka ale jak ,
> zainstaluje grafik GF2 MX , do agp , i jak zainstaluje sterowniki , to gdy
> window sie uruchamia i jak sadze inicjalizuje stery od grafy to sie komp
> resetuje , w czym moze byc problem ????

Nie wiem co to za plyta i chipset niewiele mi mowi ale ja wlasnie co mialem
podobne objawy - po prostu plyta nie wspiera u mnie (wbrew temu co pisze
manual) kart na AGP x4. Objaw mialem dokladnie taki sam (plyta nowa Epox na
Intel 865PE). Przy starcie windy - padaczka grafiki. Wsadzilem pierwsza
lepsza AGP x8 i hula

> Dodam ze system wi98 ( ale nie SE) byl instalowany na gf2mx i n ie bylo
> zadnych bledow , dopiero jak stery zainstalowalem .
> Tomek

Moze jeszcze sprobuj winde podniesc w trybie awaryjnym (bez VGA) i sprawdz
jakie sterki przypisuje system grafice? ale jesli to kwestia mnoznika AGP na
plycie/chipsecie to moze nie pomoc

pozdro

parmalat