Re: Komputronik

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 20:42:02 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 18:24:41 +0100, poplecznik Rebelii Marcin zeznał(a)
podczas tortur:

> CZy ktoś kupywał komputer na www.komputronik.pl ?? jeżeli tak to czy
> wszystko jest w porządku i czy są plomby:P.
> Bardzo proszę o opinie bo zamierzm tam kupić zestaw

Zaopatruję się właściwie *tylko* w tej firmie. Po kilku wpadkach w różnych
innych sklepach, zacząłem w gruncie rzeczy przypadkiem zaopatrywać się w
Komputroniku. Zaczynałem właściwie równo z powstaniem tej firmy. Co do cen
- jedne rzeczy mają drożej inne taniej niż w podobnych firmach. Najlepiej
wybierz 2-3 sklepy z tych które tu ci podano (zdecydowanie odradzam tylko
Vobis - to są dopiero łachudry) i złóż z części u nich oferowanych komp o
jaki Ci chodzi. Porównaj ceny gotowego zestawu. Zwróć uwagę na oferowany
okres i rodzaj gwarancji (door to door, producenta, w firmie). Co do
opinii o złym serwisie czy nierzetelności firmy - to albo te osoby nie
miały z Komputronikiem do czynienia, albo trafili w filii zamiejscowej na
jakiegoś kiepskiego sprzedawcę, a nie chciało im się zadzwonić i
interweniować w centrali. Przez wszystkie lata współpracy nie zdarzyło mi
się być źle obsłużonym, reklamacje sprzętu zdarzały mi się naprawdę rzadko
i zawsze były załatwione szybko i sprawnie. Kilkakrotnie z uwagi na
specyficzne wymagania szli mi pracownicy tej firmy na rękę w sposób,
którego gdzie indziej nie spotkałem, byleby tylko klient był zadowolony.
Mogę tą firmę z czystym sumieniem polecić. Żeby nie było niedomówień
zaznaczam, że zaopatruję się w Poznaniu - nie wiem jak wygląda praca
sprzedawców w sklepach położonych gdzieś w Polsce. Jednak jestem pewien,
że telefon ze skargą na nieprawidłową obsługę do szefa firmy załatwi
sprawę w szybkim tempie.

--
Pozdro: Maciej