Toshiba Tecra 8200

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 19:09:56 MET

Witam,
Mam od wczoraj tego laptopa i pojawił się następujący problem:
Po wyłączeniu komputera nie mogę go włączyć. Za pierwszym razem zadzwoniłem
do sprzedawcy. Powiedział mi, że może bios go zahibernował i żebym spróbował
odpalić go na samym zasilaczu - udało się. Sytuacja się powtórzyła ale po
kilkukrotnym przyciśnięciu guzika zasilania laptop się włączył. Po kolejnym
wyłączeniu laptop się już nie włączył...
Co ciekawe komp zachowuje się naprawdę tak jakby czekał na coś po
naciśnięciu włącznika - dioda HDD zapala się i po chwili gaśnie, a dioda
sygnalizująca pracę komputera zapala się świeci ze 1-3 s i gaśnie.
Można coś z tym zrobić?
Dodam jeszcze, że to się chyba zaczeło od instalacji windows (ale nie jestem
pewny). Wcześniej jak w dosie uruchomiłem oszczędzanie energi to po
wyłączeniu też nie chciał się włączyć... Może to rzeczywiście jakaś
hibernacja ;-)

Przy okazji może ktoś wie jak się używa accupointa, bo odnoszę wrażenie, że
jest zepsuty...