Seagate Baracuda IV - brak jednego pina

Autor: Radosław C. <radekch83_at_[wytnijto>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 18:41:13 MET

Witam,
Kumpel przyniósł mi dysk Seagte Baracuda IV, który jest widziany w
biosie ale po uruchomieniu systemu nie dysku nie ma. W złączu 40 pinowym
brakuje jednego pinu w górnym rzędzie (patrząc na dysk gdy elektronika
jest na dole). Jednak otwór na tego pina jest. Nie wiem czy Seagate
powinien mieć 40 pinow czy nie. Pierwszy raz spotykam sie z takim
problemem. Więc moje pytanie do użytkowników dysków Seagat'a ile pinów
macie?
Z góry dzięki za odpowiedź
pozdrawiam

--