Re: Monitor SyncMaster 753DX

Autor: arczir <arczir_at___TNIJ__gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 18:04:08 MET

> Witam!
> Mam problem z monitorem SyncMaster.
> Gdy wyswietlane sa czarne litery na bialym tle to wystepuje efekt odbicia,
> tzn. litery zostaja tak jakby podwojone.
> Podczas zwiekszania czestotliwosci pracy monitora efekt ten ulega
> zwiekszeniu.
> Czy ktos moze wie co moze byc nie tak?

Mam podobny problem z eizo f931 jakies 10 dni temu kupiony jako uzywany
(2001 rocznik). Takie tlo (jasny cien) pojawia sie z prawej strony u
mnie. Dodam ze testowalem na 4 kartach graficznych (od riva tnt2 pro do
gf4 mx 440), gdzyz sadzilem ze moze ma to zwiazek z grafika (nie wiele
to pomoglo).
Dokladam pytanie czy mozna to ewentualnie wyregulowac ustawieniami
monitora lub karty graficznej?

pozd grupe

--
art