Re: Pomiar napięcia pecetem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 16:26:39 MET

W dniu Wed, 24 Nov 2004 16:29:31 +0100, osoba określana zwykle jako
Piotr pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Może ktoś się spotkał z jakąś kartą potrafiącą mierzyć napięcie (a dokładnie
>mili volty) pecetem?
>Potrzebuję robić pomiar mV i rysować w czasie rzeczywistym wykres tego
>napięcia w funkcji czasu.
>
>Nie mam żadnego zaczepienia gdzie takiego cuda szukać

Eeee... kartą, jak kartą, ale ZTCW, są mierniki z interfejsem na
serialu.
Co do karty, to nie wiem. Pogooglaj za digital voltmeter, może coś
znajdziesz.

--
  Kruk@ -\                   | THIS    PUNISHMENT   IS   NOT   BORING   AND
          }-> epsilon.eu.org | POINTLESS(Bart  Simpson  on  chalkboard   in