jak otworzyc pliki?

Autor: Andrzej Murawski <andrzej.murawski_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 16:00:03 MET

Mam problem - mam sporo materiałów, z których chiałbym skorzystać, ale nie
mogę - bo zostały utworzone na Mac'u, a do tego na strasznie starej wersji
Worda na Macintosh (bodaj 5.0 lub 6.0). Sam mam PC, więc jest klops. Poza
tym:
1. Ustawianie w Wordzie parametrów otwieranych plików na Macintosh nie
pomaga - mam krzaki.
2. Po zgraniu czcionek z Maca na PC dokumenty (tylko te robione pod Wordem
6.0) sie otwierają, nawet bez większych błędów, ale zmiana czcionki na
którąkolwiek z pecetowych skutkuje morzem krzaków

    Pytanie - jak (a dokładniej: czym) mam otwierać takie dokumenty, aby
Word pecetowy czytał je spoko i umożliwiał edycję tekstu?? Jeśli ktoś zna
jakiś sposób, prosiłbym nardzo o podpowiedzi. Aha, Word na Maca, na którym
powstawały te dokumenty w rozszerzeniach czcionek miał dopisek "CE".

Pozdrowienia,
Andrzej