Re: Sempron 2200+ i 70 stopni

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:52:50 MET

Użytkownik "Konrad M." <licho1_SRAMSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> Kupiłem płyte Gigabyte 7NF-RZ i Semprona 2200+.Dołozyłem wentylator który
> wczesniej chłodził durona 1600.Znajomy mi to poskładał.No i standardowa
> temperatura w windowsie to 68-70 stopni.

Pewno Pana znajomy na Durona zalozyl najtanszy wentyl,
i teraz wyszlo co wart jest taki znajomy.
IMHO, trza bylo kupic wersje BOX (nie wspomne o gwarancji),
teraz Pan zainwestuje pieniadze w porzadny wentyl na Semprona,
ale za to bedzie bedzie ciszej i chlodniej.
Dobra rada, Pan sprzeda/wymieni tego Semprona
na wersje BOX.

pozdrawiam
Adams