GeForce2 TV-OUT Dualhead

Autor: massa wp <massaa_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:18:12 MET

Posiadam karte graficzna GeForce2 z TV-OUT, pelena nazwa to GeForce2
GTS/GeForce2 Pro.
Nie mam problemow z przelanczaniem obrazu na telewizor, ale nie moge wlaczyc
trybu dwoch

monitorow tzn. puszczac film na telewizorze i w tym samym czasie uzywac
monitora.

Z tego co udalo mi sie dowiedziec karta musi obslugiwac tryb Dualhead,
wowczas oknie

Wlasciwosci/Ekran/Ustawienia pojawiaja sie ikonki dwoch monitorow.
Doszly mnie rowniez sluchy ze uromienie tego trybu na GeForce2 jest mozliwe
przez

zainstalowanie odpowiednich sterownikow.
System: XP pro sp1
Kabel tv-out: s-video (okroagla wtyczka z bolcami) a do TV wchodzi Euro.

Moje pytanie:
Czy ktos wie jak na GeForce2 uzyskac obsluge dwoch monitorów ??

Pozdrawiam