Re: Notebook HP nx 7010 czy Toshiba Tecra A2?

Autor: Renata <renata.mizgalaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 14:39:53 MET

> Z tych trzech do grafiki oczywiscie 3D najlepsza bedzie ta Toshiba M30X, w
> drugiej kolejnosci HP a w trzeciej Toshiba Tecra,  Do grafiki 2D sprawa juz
> nie jest tak prosta, Najlepsza rozdzielczosc ma Tecra i przy obrobce zdjec
> to moze miec duze znaczenie. Inna sprawa to gwarancja Tecra ma 3 lata, M30X-
> 2 lata a HP tylko rok, gwaracja to naprawde wazna sprawa przy zakupie
> notebooka, uwierz wiem co mowie kiedys pracowalem w serwisie a od dawna
> zajmuje sie notebookami. Tecra ma nagrywarke CD, reszta DVD okresl czy to ma
> znaczenie dla Ciebie.
> [...]

Dzięki! bardzo dużo mi to pomogło!

Zdecydowałam, że wybiorę albo Toshibę Satellite PRO M30-114 (1.8GHz Dothan,
HDD 80 GB, NVIDIA GeForce FX Go 5200 64MB), albo Toshibę M30X-118 (1.7GHz
Dothan, HDD 60 GB, ATI Radeon 9700 64MB) albo wspomnianego HP nx7010 (1.6GHz
Pentium, HDD 60 GB, ATI Radeon 9200 64MB).

Pytanie którego najlepiej wybrać z tej konfiguracji (ceny podobne). Która
karta graficzna jest najlepsza (najszybsza, najwieksza moc obliczeniowa)??:
- NVIDIA GeForce FX Go 5200 64MB
- ATI Radeon 9700 64MB
- ATI Radeon 9200 64MB

Pozdrawiam,