Re: ECS K7S5pro - problem

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 14:12:01 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 13:50:37 +0100, Torx <torx_skasujto_@poczta.fm>
napisał(a):

>Witam,
>mam płytę ECS K7S5pro (bios AMI) i co jakiś czas mi się przestawia
>mnożnik w ustawieniach procesora.Miał ktoś taki problem da się to jakoś
>rozwiązać?

O boszszsz... Niemal wszyscy uzytkownicy tej plyty, setki artykulow
juz bylo na pcp. Ogolnie biorac, jesli trafisz na taki egxemplarz (a
trafiles), to bez ingerencji sprzetowej (swego czasu podawano gdzie i
co pozmieniac) bedziesz mial to zawsze. To znaczy zawsze w sensie
ze problem nie zniknie mimo dobrego startu przez jakis czas.

Ja uzywam od kwietnia ub. roku, i zdazylem sie do niej przyzwyczaic -
a najpierw biegalem do serwisu. :-))) Wpadlem na taki sposob
bootowania (tez niekiedy nieskuteczny): po porannym wlaczeniu
zasilania na listwie odczekuje ok. >=5. sekund, i dopiero wtedy
naciskam na guzik na obudowie. Ale jak wspomnialem, nie eliminuje
to calkowicie przestawien BIOSu; oprocz tego czasem nie dziala USB
z druga mysza, czasem nie dziala eth zintegrowane na plycie, ale skoro
nie mam tego co lubie, to lubie to co mam. :-)

--
Adek
http://adek124.republika.pl/