dobry zasilacz - mala moc wystarczy

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 14:02:37 MET

szukam zasilacza z wyzszej polki ... cos na miare:
CHIEFTEC HPC-360-302-DF
ale wystarczy mi 200W (moze byc z deka wiecej oczywiscie)
zalezy mi na cenie, do 100zl
co mozecie polecic...

znalazlem jakies inne - "slabsze" - ponoc chieftec-i ale naklejka
"Delta Electronics 300W" za 85 nefka... nadaje sie to to?

zalezy mi maksymalnie na bezpieczenstwie...
zebym ktoregos dnia nie wrocil do domu i nie zastal "serwera" z
usmarzona plyta prockiem ramem i dyskiem... (zasilacz bedzie pracowal
24/7 pod malym obciazeniem) , narazie jade na noname-ie powered by
rubikon-shit - czas to zmienic przed katastrofa ktora znajac zycie
nastapi kiedys mimo UPS-a

--
allegro - z seri - na wesolo - negatyw
"ZAPŁAĆ LEPIEJ ZA TOWAR, BO POMPUJESZ PENISA MOJĄ POMPKĄ ZA DARMO.