softmod 9800se

Autor: Star Rider <reyden_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 11:57:49 MET

Witam.
Wpadł mi w łapki Xpertvision 9800se, po instalacji Ati tool zaproponował
mi próbę odblokowania 4 dodatkowych potoków przez instalację zmodowanych
sterów. Również na forum tweak.pl jest dość duży wątek że duża ilość
tych kart daje się poprawnie zmodować. Więc spróbowałem, na trzech
wersjach zmodowanych sterowników, efekt ten sam komp startuje widać
planszę początkową windy, a potem monitor się wyłącza i komp nie
reaguje, zawiesza się pomaga tylko twardy reset. Z tego co czytałem w
necie to nieudane modowanie powinno zaowocować artefaktami obrazu a nie
wieszaniem karty ? Moż ktoś ma jakieś doświadczenia którymi mógłby się
podzielić ?
Pozdrawiam.

--
  www: http://www.domdusz.prv.pl