Re: CableCrypt - czym to ugryźć?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 11:17:26 MET

"Grześ " <athlonek.SKASUJ@gazeta.pl> wklepal
> Witam!
>
> Mam pytanie, jakim programem, można w celach edukacyjnych
odkodować program
> zakodowany w tym systemie kodowania? Próbowałem używać bodajże
Ronny
> CableCrypt decoder w wersjach 1,50 i 2,04 ale albo te programy
nie działają,
> albo są bardziej skomplikowane w obsługe "niż ustawa
przewiduje". Gdzie mogę
> znaleźć jakieś programy które tego dokonają?

Ciężka sprawa, z 2 lata temu sie w to bawiłem i jedyne co sie
udało osiągnąć to czarno biały obraz z częstymi zakłuceniami i do
tego trzeba było cały czas w trakcie oglądania sterować dekoderem
bo inaczej po chwili obraz sie rozjeżdżał. ZTCW nie da sie
rozkodować ccrypta z dobrą jakościa na kompie. Musisz kupić filtr
ale to też nie taka prosta sprawa - ja np nie wiem gdzie w
szczecinie mogłbym coś takiego dostać i z HBO nici
michu