Re: Podwojne wpisy w rejestrze

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_beztegoneostrada.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 01:34:53 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnuek8.1ck.1@podolany.art.pl...

> po pierwsze: jaki to jest dokladnie procesor?
> po drugie: jaki to jest dokladnie rejestr?
> po trzecie: jakie pliki na procesorze?? cos blizej??
>
> jedyne co mi przychodzi do glowy, to ze podczas naprawy serwis
> podmienil po prostu procesor; gdybys mial spisany numer seryjny
> poprzedniego procesora, to latwo bys sie zorientowal;

Chyba sie nieprecyzyjnie wyrazilem. Te zdublowane wpisy sa w registrze
(regedit). W wielu miejscach sa takie same wpisy, tylko dodana jest jedynka.
Czy to normalne, czy mam je nadpisane? Mam jeszcze jeden klopot, ktory mi
spedza sen z powiek od miesiaca - przy starcie kompa, kolejno pokazuja sie
infa z plyty itp. i zniknela mi trzecia tablica, pamietam jakis wykaz - na
dole tego okna bylo: DMI Pool Data i w tym momencie np. mozna bylo bootowac
plyte. Co zrobic, zeby sie znowu ten wykaz pojawial? Z czym to jest
zwiazane - podejrzewam bledy przy odpalaniu kompa albo brak jakichs plikow.
Robert.