Płyta DFI CA61 A+

Autor: Karol Modrzejewski <wittorio1_at_interia.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 00:36:28 MET

Witam Grupowiczów :)

A więc jest tak: mój Tata ma takiego kompa z 2000 roku z
Celeronem 500 (66MHZ), niby mówi, że mu wystarcza, ale ja
nie moge patrzyć jak ten komp sie slamazarzy :(
Na dodatek po 3 pytaniach "dlaczego nie moge ogladać płyt
DVD z gazet" wstawiłem tam dzisiaj DVD-ROM i szybkie sceny
trochę się gubią.
Pytanie brzmi,jakiego Pentium III (100MHz lub 133MHz) mogę
tam wstawić, i czy uzyskam znaczny, tzn min. 2-3 wzrost
wydajności? Niestety na stronie DFI nie są te dane dostępne
w sposób jawny i nie wzbudzający wątpliwości :(