Re: Plyta AsRock P4VT8+

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 23:03:04 MET

> Płyta została wymieniona na nową a problem nieustąpił - to chyba
> wystarczający dowód na to że model był w jakiś sposób wadliwy.

Wiesz, czasem trafiają się takie złośliwe pamięci że na jednej płycie
działają OK a na innych komp się krzaczy (nie trzymają parametrów). Kiedyś
kupiłem moduł na układach "Elixir", na płycie ASUS A7V600 system się non
stop sypał, natomiast na płycie ECS L7VTA pamięć działała poprawnie. Zresztą
z opinii jakie słyszałem wynika że pamięci "Elixir" są znane z problemów.
Może też trafiłeś na jakieś co działały źle. Najczęściej tak bywa jak
pamięci są bliżej nieokreślonego producenta.