Re: wymiana procesora, czy sie oplaca

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowskiWYTNIJ_at_WYTNIJspymac.com>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 22:59:12 MET

Witiia wrote:

> nie ma sensu nf3, jak już jest nf4

Właśnie tak się zastanawiam, czemu ludzie teraz kupują komputery, *jeśli
nie muszą* . Ja wiem, że jest postęp, że zawsze będzie, ale chyba fajnie
jest poczekac parę miesięcy na nforce4 z obsługą PCI-E i SATA 2, płytę z
porządnym RAIDEM, warto poczekać na tańsze szybsze 64 bitowe procesory
na rozwojowych podstawkach.