Re: dysk do laptopa - jaki kupić - proszę o pomoc

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 20:45:54 MET

> nie potrzebuję tani tylko dobry
> taki zebym był zadowolony

Tani,cichy,wydajny 3 lata gwarancji - jeśli
to nie jest dobrze to musisz sam sobie wystrugać
dysk.
I jeszcze jedno , każdy dysk do notebooka może paść,
po prostu taki urok korzystania z dysków w urządzeniach
przenośnych.
Najgorszy szit jaki był na rynku to Fujitsu 10 i 20 GB
 i IBM Travelstar10 i 20 GB.
U mnie w pracy te dyski padały jak muchy.