Re: PIII i problem z temeratura

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 20:34:37 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2004 19:43:39 +0100, Eneuel Leszek napisał(a):

> "KILu" cnvjru$d8d$1@inews.gazeta.pl

> Nie jest tak źle. :) Kiedyś się tym interesowałem i wiem, że
> można koło setki watów odciągnąć, o ile się mocno chce. :)
> A radiatory można wyprowadzić na zewnątrz obudowy. :)
>
> Oczywiście żartuję, ale może jednak warto pomyśleć o Peltierze? :)

Ja myslalem o "pioropuszach" Zalmana. Wystarcza dla wszystkich prockow pod
S370 jak doczytalem i jak na moj gust niewiele to kosztuje - ok. 50zl czyli
znosnie.

A jak do takiego Peltiera podlacza sie radiator i wiatrak bo w koncu dodaje
to kilka cm, wiec jak chwycic za podstawke (inny radiator potrzebny?) ?