Re: krzaki na ekranie

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:58:23 MET

> Może być:
> - kabel od monitora;
- Odpada, bo...
> - monitor;
- ...w miedzyczasie monitor zostałwymieniony na nówkę, a jego kabelki też, i
nie miało to najmniejszego wpływu na problem.

> - karta grafiki;
To jest czwarta karta, której próbowałem (bo w międzyczasie wstawiałem tez
Nvidię na AGP - ponieważ myślałem, że AGP jest jakieś walnięte). Problemu
nie było tylko na tej S3, która działała w 800x600 (lub wyżej ale tylko w
256 kolorach).
Tak więc i na AGP i na PCI sprawdzałem po dwie karty. Z trzema był problem,
kóry zawsze wyglądał tak samo.
Ale zaznaczam, że bywa tak, że komp działa bez zarzutu np. dwa dni.

> Swoją drogą taka s3 na pci to z trudem wyciąga te 1024&768, więc może
zmień
> na jakąś bardziej nowoczesną i zobacz czy masz to samo w tej
rozdzielczości.

Tu chodzi o kompa do biura, a większa rozdziałka potrzebna jest tylko dla
jednej aplikacji, której po prostu nie widać w 800x600 na całym ekranie, co
jest bardzo niewygodne.

ad