Re: Nagrywarka i cdrw- pytanie.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:37:24 MET

"Sander" cnvjus.34k.9@Hobby.od.18.lat

> Ale wymieniłeś na dobry/firmowy czy na podobny kiepski/niefirmowy zasilacz ?

Ja kiedyś nie mogłem skasować płyty nagranej nie na
mojej nagrywarce i poradzono mi, abym ją skasował na
tej nagrywarce, na której nagrywałem. :) Poskutkowało.

Poza tym -- jeśli proces kasowania w ogóle się
rozpoczął -- możesz przerwać pracę programu, bo
płyta już nadaje się do nagrania ponownego. :)
Ja tak robię dość często, gdy mi nie chce się
czekać dwóch minut. :)

E. :)