Re: Asus A7N8X Deluxe + Kingston 512 KVR400X64C3A i spory problem

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:37:28 MET

> Osobiscie spotkalem juz kilka modulow Kingstona, ktore tej plyty nie
> lubily. (na innes chodzily swietnie).

Znalazłem na nie sposób - magistrala na 199 - pamiątki synchronicznie i bez
problemu śmigają nawet na cl2,5 i pozostałe parametry już nie zachwycające
3.3.8. Dziwne acz prawdziwe. Swoją drogą muszę sprawdzić powyżej 401 bo może
się okazać że też idą. Może to nieszczęsne 400 jest nieco niefartowne.
Zastanawiam się natomiast nad możliwością podmiany na inne egzemplarze
aczkolwiek jest to dość kłopotliwe i nie wiem czy ma sens. Co ciekawe te
poprzednie pamiątki mimo szyny ustawionej na 200 same taktowane były 398
mimo ustawienia synchronicznego. Te już prawidłowo na 400 (za to nie
działały poprawnie). Zastanawiam się czy by nie warto zmienić ich na
Twinmosy PC3200 cl 2,5 bo jakoś Kingstony przestały mi sie podobać.

Zigi