Re: jak w laptopie LION 7521T zdj±æ has³o z bios-u

Autor: akanid <akanid_at_poczta.fm.spamingtrap>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 14:14:50 MET

> Zwoloni³em pracownika i chcê przekazaæ jego sprzêt nowemu a tu sie
> okazuje, ¿e ten poprzedni zabezpieczyl laptopa has³em. Jako, ¿e
> rozstali¶my siê hucznie ;) teraz mnie ignoruje i nie mogê uzyskaæ has³a.
> Jak to zrobiæ albo gdzie jest bateryjka podtrzymuj±ca ustawienia biosu.

Nie wiem jak w laptopach jest ale w stacjonarnych komputerach przynajmniej
kiedys mozna bylo wejsc do BIOSU wpisuj±c standardowe has³a. Cos jakby haslo
bezpieczeñstwa. Wiem ze tak bylo i na pewno dzialalo bo sam tak robilem :).
Standardowe haslo jest zalezne od biosu. Poszukaj w googlach moze znajdziesz
dokladniejsze informacje. natomiast jest kilka hasel ktore jakos pamietam:
AWARD_SW, SW_AWARD, SW-AWARD, AWARD-SW, AMI, AWARD i temu podobne bylu.
dokladnie nie pamietam sproboj kilka z tych hasel w roznych kombinacjach
(male/wielkie litery). moze cos sie uda zdzialac. Jak nie to zapytaj Google
moze wypluje jakies hasla.

pzdr
akanid