Dwa pytania o temperatury: GF2 i R9550

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:43:10 MET

Witam :)

Mam nastepujacy problem - rozpada mi sie wiatraczek na GF2 GTS.
Musialbym go wymienic. Pomyslalem wiec o czyms pasywnym.

Zalmany na grafike kosztuja sporo... i szczerze mowiac nie
usmiecha mi sie wydawac circa 100 pln na kawal aluminium.

Czy nie wystarczy jakis duzy radiator na chipset?
Ktos probowal takiego rozwiazania?

Alternatywnie mysle o tym, zeby zakupic po prostu
nowa karte. Myslalem o R9550 Gigabyte'a. Ma tylko radiatorek.
I tu pytanie numer dwa - mocno sie toto nagrzewa?

Pozdrawiam,
Vituniu.