problem z BIOSem

Autor: Pablo <picasso_1881_at_op.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:00:35 MET

mam problem z BIOSem - a mianowicie przy każdym restarcie komputera zmieniają mi
się ustawienia w BIOSie automatycznie. Nie mogę załączyć komputera zanim nie
wejdę do BIOSa i nie poustawiam tak jak powinno być a nie muszę nikomu mówić
jakie to jest uciążliwe :/ ... jak załączam komputer to dochodzi do momentu że
wykrywa mi dyski jakie mam i wyskakuje powiadomienie

"GA-7VT880 F8
Check System Health OK
Main Procesor: AMD Athlon (tm) XP 2600+
<CPUID:06A0>

DDR DIMM Speed 266
DDR DIMM Data Width: 64-Bit, Single Channel

Warning! Some changes in chipset or clock settings caused boot failure. Defaults
for this settings have been loaded."

ja mam
procesor: Athlon XP 2600+
płyta główna : Gigabyte GA-7VT880L
RAM: 256 MB KingMax pc3200 speed 400MHz
grafika: GF FX 5500 128MB
HDD: Seagate Barracuda IV 40GB
BIOS: of GA-7VT880-L v.F8

już flashowałem BIOSa ale to nic nie pomogło i nie wiem co z tym zrobić :/

proszę o pomoc bo nie umiem nic na ten temat znaleźć nigdzie