Re: Boot z Nokii 5510

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 12:15:08 MET

> no pewnie ze jest; jako serwis 24h "naprawimy Twoj komputer" warto
> miec mozliwosc wystartowania systemu z komorki, a nie np. z plytki
> CD, czy pen-drive;

No skoro mowa o serwisie , to chyba jednak lepiej już kupić PenDrive.
chociażby dlatego, że więcej narzędzi tam zmieścisz. I wyjdzie tanij i
profesjonalniej.
Taniej bo ile czasu spędzisz pisząc nowy firmware do komórki.

Chyba ,że postawisz serwer plików z dostepem do netu, a podłączoną komórką
wystartujesz kompa, i
gprs'em będziesz na niego ściagał od razu wszystkie potrzebne programy ;)
Ale to już inszaja historia. Oczywiście taka opcja = napisanie nowego
firmware ( mówiąc o sofcie miałem to na myśli, miałeś rację) od nowa
praktycznie.

chociaż z drugiej strony może wystarczyłoby aplikację javy napisać ,żeby móc
uruchomic kompa dzięki temu.