wymiana procesora, czy sie oplaca

Autor: tofik <xxx_at_yyy.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 11:47:04 MET

witam, mam problemy z moim kompem, czasami sie wiesza i nie wiem dlaczego, jest
to nowy sprzet i na gwarancji, w serwisie nic nie wykryli a on swoje dalej
robi, nie przegrzewa sie , ram jest dobry, twardy tez i grafika, pozostaje
plyta glowna abit nf-7 i procek barton 2800+ , mam dosc mocna grafike a
zasilacz tylko mgabajta i go napewno wymienie na Chieftec ATX 1136H, ale jezeli
to nie zasilacz to plyta.
moje pytanie: jaka jest roznica pomiedzy procesorem athlon barton 2800+ a
athlon 64 2800+(ClawHammer), ktory jest szybszy , poniewaz mam okazje wymienic
procek i plyte wlasnie na dobra plyte pod 64 i na ten wlasnie procesor, ale
boje sie ze bedzie wolniejszy. pozdrawiam i czekam na odpowiedz, moze ktos sie
orientuje w tym temacie