Re: Monitor LCD, TFT ??

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 11:10:39 MET

Info wrote:

> mam nadzieje, ze pytanie na miejscu. Moj syn uparl sie na monitor LCD(

no coz... ja bym raczej powiedzial, ze zadbal o swoje oczy;

> stary juz wyswiechtany) . Czy taki monitor za ok 1000 pln spelni jego
> wymagania w zakresie czytelnosci przy grach, filmach na PC i innej
> ruchliwej grafice?? czy tez dac sobie spokoj i kupic jakis z plaskim

poczytaj artykuly podane przez Friend;

> ekranem starego typu?? Jak to jest z reakcjami na wyswietlanie, , katem
> widzenia ( czy bardzo przeszkadza zawezony w porownaniu ze zwyklym monit

co do kata: a jak czesto masz zwyczaj patrzec na monitor z boku?? raczej
sie siedzi na wprost; jedyny problem (np. z jednym z moich monitorow
LCD, co ciekawe drugi tego nie ma) - to znaczna zmiana jasnosci przy
wielkim ruchu glowy gora-dol;

adas;