Re: awaria zegara???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 03:33:45 MET

"Ictus" <ictusNOSPAM@op.pl> cnsinb$mcr$1@news.onet.pl

> czego to wina ze zegar nagle ciagle sie przestawia...(spoznia sie) od paru
> godzin do 1-2 dni... to cos na plycie moze siadlo...

Mogła jedynie paść bateryjka podtrzymująca, choć niekoniecznie ona.

> formata zrobilem i to samo sie robi wiec soft raczej odpada...

Doraźną pomocą mogą być programy automagicznie synchronizujące
czas z serwerami czasu. Ja (także pod WXP) korzystam z TClock. :)

 http://member.nifty.ne.jp/kazubon/ -- dla poliglotów ;)
 (na przykład) http://windows.online.pl/programy/hook.htm -- dla pozostałych

A co formatowałeś?

E. :)