Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 01:55:55 MET

"Wojtek Sulewski" <wojteksulewski___WYTNIJ__TO@op.pl> cnt4et$4c0$1@atlantis.news.tpi.pl

> podłączę się może pod temat - chciałbym kupić jakąś dobrą nagrywarkę DVD -
> tak, żeby mi służyła kilka lat...

Na przykład dwa lub trzy. ;)

 http://www.alstor.com.pl/pl/katalog/ic=731

Ja kupiłem przed nieco ponad czterema laty nagrywarkę CD Hewletta Packarda
i służy mi ona do dzisiaj bardzo dobrze, ale się zdemoralizowała. ;)
(to znaczy postęp techniczny sprawia, iz staje się ona bezwartościowa,
choć jest nadal sprawna)

> czy plaxtor jest dobry?

Ponoć tak, ale dobra jest także tańsza od niego Toshiba. :)
Chyba lepiej dzisiaj kupić tę Toshibę i resztę pieniędzy
,,zainwestować"/ulokować/itd., aby za kilka lat kupić na
przykład napęd świecący błękitnym kolorem, który wówczas
będzie kosztował około 200 dzisiejszych złotych, by mieć
powyżej opisany problem, czyli dobrą, ale zdemoralizowaną
nagrywarkę DVD Toshiby. :)

E. :)