Re: Jaka obudowa + zasilacz?

Autor: ambro [wawa] <ambro2zaduzospamu_at_op.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 23:12:54 MET

> Witam, chcialbym kupic sobie obudowe z zasilaczem do ok. 200 PLN. Nie
> zalezy mi szczegolnie na wygladzie, ale chcialbym, zeby zasilacz byl
> dobry. Oczywiscie im mniej bedzie to kosztowalo, tym lepiej. Na razie
> mam na oku Tracera, ktory ma obudowy w okolicach 140 PLN, ale nie wiem
> nic na temat zasilaczy w nie wkladanych. Z gory dzieki za odpowiedzi.

Sam zamierzam w najblizszym czasie kupic do nowego kompa obudowe Tracera
bez zasilacza (100-110zl wg cennika www.znak.pl) i do tego Chieftec
ATX-1136H (360W). Razem wychodzi ok 250 zł. IMHO najtansze rozwiazanie z
nowych czesci (mozna tez kupic uzywana obudowe serwerowa jak niektorzy
polecaja). Z opinii na grupie zasilacz dobrze trzyma parametry a przy tym
jest dosc tani.
Oczywiscie jesli moja propozycja nie jest dobra to krzyczcie :)

pozdrawiam
Ambro