Re: Tryb transferu Ultra DMA.

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:18:31 MET

"Welder" cnt68a$fpi$1@atlantis.news.tpi.pl

> No właśnie. Byłbym wdzięczny za podpowiedź w tym temacie.

Wejdź na stronę producenta i ściągnij program do przestawiania
tych trybów, po czym go użyj. Szukałem właśnie przed chwilą swoich
doświadczeń z moim ostatnim zakupem, ale nie znalazłem. Sprzedawcy
powiedzieli mi, że dysk samoczynnie wchodzi w najszybszy, możliwy
do uzyskania tryb, w co ja nie uwierzyłem, ale okazało się, że tak
nie jest, i że trzeba to zmienić programem, który ściągnąłem.

I moim zdaniem Ty powinieneś postąpić podobnie.

W ogóle -- kupując dysk -- warto o nim poczytać
to, co pisze o nim producent. :)

E.