Re: Czy można kupić wentylator do Radeona 9000PRO?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:57:24 MET

Jacek Marek wrote:

> Nie będzie to za mało. O ile ma HISa.
> Ale ile slotów zalman zajmuje to ciekawe pytanie - odpowie ktoś na nie? - i
> znowu rym.

Zalman "niebieski" (NB47J) zajmuje DWA miejsca na "śledzie". W praktyce
to często żaden mankament np. u mnie jest tylko 5 (nie 6) złącz PCI i
duży (jeden slot szerokości) odstęp między AGP a pierwszym PCI. Ponieważ
akurat przypadkiem wspomnany pierwszy PCI współdzieli przerwanie z AGP
co w przypadku włozenia do niego czegokolwiek powodowało konflikty z
grafiką - tak naprawde nie zajął mi ani jedego slotu (w sensie
uzytecznych) ;-)

> JM

Pozdrawiam