Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Michał Mazurek <mazzy_at_langusta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:49:50 MET

Jest dokladnie tak jak Pawel pisze.....
Laptop kilka razy dziennie zatrzymuje sie na pare sekund i s glosnikow
wydobywa sie jakis dwaiek
(3 razy piiiiiiiiiiik) dzwonilem do serwisu - nie wiedza o co chodzi ?
Nie mam zamiaru go sprzedac na allegro ? dlaczego ? chocby dlatego ze wole
jak to sie mowi "zabrac bogatym i oddac biednym" !!!

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune@USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:cnsivi$mqt$1@korweta.task.gda.pl...