promyczek.com

Autor: deepSky <deepSky_at_gwiazdka.z.nieba.gazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:33:14 MET

Witam,

Szukam wszystkich osób/firm, które podobnie jak i ja zostały oszukane
przez człowieka prowadzącego serwis promyczek.com.
W najbliższym czasie chcę złożyć do prokuratury doniesienie o
przypuszczeniu popełnienia przestępstwa i ścigać właściciela promyczka
z urzędu. Dlatego prosze wszystkich o kontakt ze mna pod adresem
mailowym : deepsky@gazeta.pl , poniewaz w przypadku wiekszej liczby
pokrzywdzonych bedzie latwiej odzyskac swoja wlasnosc (w moim
przypadku 7 domen). kazdy kto do mnie napisze zostanie poinformowany o
krokach poczynionych przezemnie ale rowniez bedzie musial zlozyc
zeznanie w prokuraturze wlasciwej dla jego miejsca zamieszkania. Nie
przymykajcie oka na tego oszusta. Dzieki za pomoc i pozdrawiam

--
deepSky