Re: Uszkodzenia PenDrive USB1.1 <-> USB 2.0

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 11:35:28 MET

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnsdbu$k1j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy możliwe jest uszkodzenie PenDrive pracującego w standardzie USB2.0
> poprzez używanie go w kompie z USB1.1.
>
> Mam już drugiego PenDriva (iVogue) 256MB, który mi padł.
>
> Oba popracowały jakieś 2 tygodnie i padły. Zawieszały się podczas
> kopiowania a teraz to nawet nie chcą się sformatować.

Mialem podobnie z karta CompactFlash (technologia ta sama). Kupilem jakas
okazyjnie (jak sie pozniej okazalo - podrobke) myslac sobie "coz sie moze
zepsuc w pamieci, tam sie nawet nic nie kreci". No ale padla. Od tej pory
kupuje markowe i to najlepiej w sklepie zeby nie bylo jaj z gwarancja - ale
jakos juz zadna sie nie psuje :-)

pzdr.
rb