Re: Sony Vaio - instalacja systemu

Autor: MarekP <mpojcdwa_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 10:33:32 MET

> Proponuje dokładniej przeczytać.
> "...W tym momencie laptop nie posiada _żadnego_ systemu operacyjnego..."
> czy to było mało zrozumiałe opisanie obecnego stanu laptopa?

Hej.
Wielkie sorry i moja wina, nie doczytalem.
Mialem podobne problemy gdy padl mi cd w moim starym laptopie.Zaopatrzylem
sie w druga przejsciowke (odwrotna) i dostawialem normalna nagrywarke IDE +
zasilacz z boku laptopa. Przyznaje rozwiazanie malo mobilne, ale nie bylo
wyjscia.

> Faktyczycznie udało mi się rozwiązać problem w ten sposób. Dla
> zainteresowanych powiem że dobrze jest sformatować dysk jako systemowy.

Dodam, ze warto tez utawic mala partycje na przydatne instalatory, chocby
sterowniki LAN dla dos.
Pozdrowienia.
MarekP