Re: Pentium III 800 - co zamiast?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 09:14:44 MET

Użytkownik "Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cnrtse$q1b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie. W porównaniu do Pentium III można:
> - Włożyć istotnie więcej RAM
> - Włożyć istotnie lepszą grafikę
> - Włożyć istotnie szybszy procesor (32-bitowy)
> - Dostać za darmo zintegrowaną kartę sieciową.

tylko efekt mizedrny w stosunku do poniesionych kosztów....
a części zakupione teraz do starej maszyny nie nadają się do użycia w
nowej...

> Co do opłacalności, porównaj sobie cenę np. Pentium III 1GHz (Allegro,
> nowych już nie ma) z AMD Sempronem 2200+.

Ta operacja dalej polega na "zaszpachlowaniu dziury" i reanimacji czegoś co
umiera śmiercią naturalną....
Po wydaniu kupy pieniędzy dalej będzie to PC znacznie wolniejszy niż
najtańszy dostępny w sklepie spożywczym....

ax