Re: Przejsciowka FCPGA--> Slot1 - podstawy

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:11:34 MET

Dnia Sat, 20 Nov 2004 22:57:47 +0100, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> Nic sie nie zmienilo - caly czas walcze z Asusem P3B-F i przejsciowka MSI
> MS6905 MASTER rev. 2.3( juz drugi egzemplarz) i mam pytanie.
> PPGA i FCPGA roznia sie wyprowadzeniem pinow - tak?
> PPGA nie pojdzie na ustawieniu na FCPA i FCPGA nie pojdzie na ustawieniu
> PPGA?
> A co jesli FCPGA nie rusza w zadnym ustawieniu, a PPGA olewa ustawienia
> zworki J3 ( http://www.bluesmoke.net/review1_2.html ) i rusza na kazdym
> (single/dual/Cooperemine) to moge cos jeszcze zrobic zeby odpalic procka
> FCPGA, czy przejsciowka (a moze cala seria?) jest ewidnetnie zwalona i
> [...]

Skoro wracasz do tematu... ;-)
U mnie na BE6-2 i celeronie Coopermine jest ustawione tak: wszystkie zworki
od voltage na Auto - jak bede chcial kombinowac to sobie zmienie w biosie
;-)
JP1 i 4 ustawione na 100Mhz. JP3 ustawiona na Single Processor - czemu tak?
Nie wiem, nie pamietam :-) W kazdym razie dziala bez pudla juz od dluzszego
czasu.

> Lepiej - niezaleznie od ustawienia PPGA/FCPGA zwykly PPGA'owy Celek 500
> odpala mi sie na 2 roznych plytach, a na zadnej nie rusza FCPGA'owy Celek
> 566...
>
> Ja chyba oddam ta przejsciowke i kupie zwyklego PII 450 na FSB100...

No to moze jakas inna przejscowka, moze znajdziesz gdzies ASUSA? W
ostatecznosci to i Jamicony byly i dzialaly pod Cooperami.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, AMD (FJQ4C)XP-M 2400XP@3200, Live!]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]