Re: niska rozdzilczość. jak ustawić?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:01:22 MET

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cnr4a4$71m$1@news.onet.pl...
> Mam problem następjący.:
> Komputer nowy - monitor stary jak Jezus.
> Jest kolorowy ale nie wyświetla nawet 800x600
> Jak mam zmusic karte grafiki żeby wyświtliła 640x480, bo wopcjach XP
> tak niskiej nie da sie ustawić.
> Jest jakis program do tego ?
> Probowąłem power strip
> ale narazie nie doszedełm jak .
> Mam dalej probować czy moze inny program ?karta to ATI 9200se
> o ilepamietam.

Hmmm... mam podobny problem z GForce...
Karta wyświetla dobrze i poprawnie tryby np. 16 kolorowe w niskiej
rozdzielczości,
ale po aktywacji oryginalnych sterowników gubi kilkadziesiąt górnych
linijek.....

Więc karty potrafią ale softwarowcy dali tyłka....

Myślę, że takich (jak my) użytkowników już nikt nie potraktuje poważnie....

Spróbój wyłączyć oryginalne sterowniki.

ax