Re: karta winfast - problem z tv.

Autor: A.Lucis <badacz_at_mioodWYTNIJTO.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 23:13:57 MET

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cnogpi$2ln$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jeśli masz najnowsze drivery i soft (musi być odpowiednia para) - to wina
> leży w zbyt słabym sygnale z kabla. Jak jest slaby sygnał, albo nie
> precyzyjny tor fonii karta wskakuje w stereo a po chwili stwierdza, że to
> jednak mono i stąd szum. Chodzi raczej o Nicam bo A2 nie powoduje szumu.
> Spróbuj ustawić w pogramach na których to występuje MONO jak default.

Sterowniki mam najnowsze. Nie wiem natomiast jak zmienic sygnal audio na
mono. Zmienic moge z pilota, ale jak przelaczam ponownie na tem program to
znow jest stereo. Odpowiedniej opcji do zmiany na domyslne nie znalazlem.
Jeszcze mam pytanko odnosnie bazy programow. W jakim pliku zapisana jest ich
lista?

Pozdrawiam
Koroner