Re: Sony Vaio - instalacja systemu

Autor: MarekP <mpojcdwa_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 22:04:29 MET

> Witam, mam laptopa Sony Vaio, ktory nie posiada żadnych napędów.
> Chciałem się dowiedzieć czy da się CD-ROM na USB zmusić aby był
> urządzeniem z którego można bootować?

Witam.
W biosie powinna byc opcja ustawienia rozruchu. I tam nalezy szukac
mozliwosci CD via USB.

>Ewentualnie wdzięczny będę za
> jakąś podpowiedz jak zainstalować Debiana na tym sprzęcie. W tym
> momencie laptop nie posiada żadnego systemu operacyjnego, ze złączy
> które mogą być przydatne jest LAN i USB.

Moja szklana kula zawiodla a z postu nie wynika NIC!
Tryb postepowania zalezy od tego, co teraz jest na dysku, i czy da sie
cokolwiek na dysk wgrac( jakis rodzaj systemu operacyjnego).
Jezeli jest to mozna wgrac pliki instalacyjne i dalej trywial.
Jesli brak systemu, moze sie okazac, ze jedynie demontaz dysku i podpiecie
go przez przejsciowke do innego komputera da jakis efekt.
Pozdrowienia.
MarekP