Re: Mnoznik KT4V

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 21:05:23 MET

>Pewnie, ze mozna, przynajmniej u mnie.
>1)Jednak zniknal mi kontroler stacji dyskietek po okresie gwarancyjnym :/.
>2)Plyta nie obsluguje FSB 400, co naprawde boli.
>3)Podaje za wysokie napiecia zasilacza.
>4)Pomimo ze minimalne napiecie V-Core to 1,625 to przy takim ustawieniu
>pokazuje mi 1,66... A po co mam tak proca grzac?
>
>Mam na niej 2xlan 2xhdd 1xcdrom 1x512mb ramu, 1xBarton2500+@2800+ (wlasnie
>mnoznikiem), 1xTV, skaner, drukara, aprat na USB i dziala... jakos.
>
>Osobiscie bede omijac te plyty szerokim lukiem...

> [...]
Dzieki, moge miec ta plyte za darmo. Sam uzytkuje Gigabyte KT 600 z
FSB 400, ale ta plyta (przynajmniej ta wersja, ktora mam) nie ma
mozliwosci zmiany mnoznika (ani FSB, ani zworkami). I zastanawialem
sie nad przejsciem na Bartona + ta plyt MSI.

Tak nawiasem, z ta plyta Gigabyte to niezly numer. Reklamowana byla w
internecia jako plyta z regulacja mnoznika w biosie. WIdzialem nawet
screenshoty z ta opcja. Niestety, ta plyta, ktora mam, nie ma
mozliwosci regulacji mnoznika. Stad moja podejrzliwosc dotyczaca
plyty MSI