Re: zalman niebieski NB47J na grafikę?

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:30:30 MET

Witiia <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mam FX 5600 Ultra. Czy ktoś może używał niebieskiego Zalmana na grafice
> podobnej do mojej? Ciekaw jestem jak grafika zniesie takie pasywne
> chłodzenie. Mam już go na chipsecie i sprawuje się znakomicie

Ja założyłem złotego zalmana na GF2 Ti. Mam tą kartę w starym złomie
do dos`owych (i wczesnowindowsowych ;-) gierek. Pierwsza sprawa - to
musisz mieć slot na dole wolny, bo mocno wystaje. Druga - to jednak
mocno się grzał. Nie ryzykowałem i dołożyłem z boku wiatraczek 40x40
na 5V. Z nim jest OK.

Proponował bym jednak założyć silencera. To tylko ~30zł więcej, a będzie
znacznie pewniej.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+